maandag 27 november 2006

3x scheepsrecht

Na 3x de Stadse honing op mijn boterham gegeten te hebben en 1x door mijn eigen gebakken brood en 1x door de worteltjes moet ik helaas bekennen... en ik besef dat ik nu waarschijnlijk half Stad op mijn boterham ga krijgen.... dat de Stadse honing lijkt op een pot suiker waar wat bijenwas aan toegevoegd is. Ik ga me er doorheen eten maar blijf helaas tegelijkertijd zoeken naar de ultieme honing. Op dit moment zijn mijn favorieten, de Italiaanse kastanje honing en de Duitse walt honing en de honing uit de hoogvlakte van de Nevada woestijn die ik helaas niet meer kan krijgen. Ik had zo gehoopt dat de Stadse honing mijn ultieme smaakpupillen zouden overtreffen maar helaas... sorry imkerij van Ham, blijf de bijen koesteren maaar...
Groet Janny

1 opmerking:

Ancilla zei

Denk maar zo Janneke, eerlijkheid duurt het langst!

Ik zou als ik jou was maar een andere identiteit aannemen, verhuizen en nooit meer in het Stadtse komen .... ze staan vast al klaar op de barricaden om je te bekogelen met potjes honing!
Sterkte en ik heb nog wel een stiekem zolderkamertje over voor je hoor!
Ancilla
*smile*