zondag 26 november 2006

Honing in mijn brood

Vandaag de Stadse honing gebruikt ipv suiker in mijn eigen gebakken brood waarvan ik morgenochtend het 1e sneetje proef. Op dit moment denk ik, na vanmorgen voor de 2e keer Stadse honing op mijn brood gebruikt te hebben, weggooien doe ik niets dus ik gebruik het maar voor bak- en kook doeleinden. Meer over de pure smaak en vergelijking met de honings die nog bekend zijn voor mijn smaakpupillen vertel ik hierna nog 1x........ik zou zo graag willen dat de Stadse honing de beste van de hele wereld zou zijn maar ik moet nog vaker proeven om echt een oordeel te vormen, al kan ik u op dit moment wel ervan verzekeren dat ik de 3 potten Stadse honing echt op ga maken al is het over de worteltjes!
Janny

2 opmerkingen:

Ancilla zei

Janneke, er zijn zoveel toepassingen voor honing. Die potten gaan op zekers leeg! Als het je allemaal teveel wordt dan hou ik me aanbevolen! Wat een inhaal is ze toch weer hè! *smile*
Garoetjes en de sproetjes,
Ancilleke

Janny zei

Ancje

Als ik iets weggeef dan wil ik zeker weten dat het goed is en aangezien ik er nog niet van overtuigd ben koester ik mijn Stadse potjes nog even.
Groetje
Janny