woensdag 27 december 2006

Flakkeese Honing

Ja, hier istie dan de ultieme éénpersoonssmaaktest van de Flakkeese honing.
Ik durf het bijna niet enne... het is vrij wat u ervan vindt maar ik vind de honing van Arie de Lint net zo erg als de honing van de fam. Ham... smaakt naar suiker met bijenwas! Hoe worden de honings uit Stad en - Oude Tonge gewonnen? Krijgen de lieve bijtjes veel extra voeding toegediend in de vorm van suiker? Het lijkt overigens wel honing uit dezelfde bijenkorf, ze is precies hetzelfde....dus nu zit ik na deze pot nog met 2 potten uit Stad aan 't Haringvliet. Ik denk toch maar dat ik mijn trouwe fan Ancilla haar zin ga geven en op 8 jan. als zij haar tupper-party geeft als dank voor de gastvrijheid een potje cadeau ga geven. Lieve mensen, deze smaaktest spijt me erg en ik zal mijn best doen dat dit mijn laatste slechte daad van 2006 is maar ik ben echt verdrietig, ik had zo gehoopt voor de rest van mijn leven verkocht te zijn aan Stadse of Flakkeese honing...maar het mag niet zo zijn.

1 opmerking:

Ancilla zei

Hahahahaha, eindelijk wordt er wat afgeschoven, dat heeft lang geduurd!
Ik moet je helaas melden dat ik mijn tupper noodgedwongen heb moeten verzetten ivm de nazit (laatste bijeenkomst na ons optreden) dat is nl 8 januari. Dan krijgen we de dvd uitgereikt onder het genot van een etentje! Lang leve Guus en Anton!!
Noteer maar: 26 februari, dan zijn gullie van harte welkom (eerder ook hoor Janneke!)
Ik wens je een spetterende jaarwisseling toe. Voorzichtig met de sterretjes, koud vuur bestaat nl niet.
Hukkie,
Ancilla.