zaterdag 9 december 2006

Mijn zus wordt 50 jaar !!!!!!!!!!!!

Mijn zus wordt 50 jaar!!!!!!!!


Heel Stad mag het weten, mijn zus wordt op 17 dec. 50 jaar. Ik neem gewoon aan dat iedere
Stadtenaar weet wie mijn zus is.


50 jaar geleden werd ze geboren aan de Haven van Stad aan het Haringvliet onder het spelen van het Wilhelmus, ze is ook maar 2 minuten jarig. Mijn broer en ik waren 50 jaar geleden bij opa en opoe ondergebracht om de intocht van mijn zusje ongestoord te laten verlopen. Toch raar, je gaat een nachtje naar opa en opoe en de andere dag heb je een zusje maar ja, na 50 jaar wendt het wel. Met mijn zus samen mag ik graag lange wandelingen maken en als ik zeg lange wandelingen dan bedoel ik tochtjes van gemiddeld 30 km. De laatste tocht, onze
St Nicolaastocht was er één van 25 km die 40 km werd. Als jullie willen weten hoe dat kwam........ze wilde Sinterklaas graag zien enne...we liepen verkeerd enne....we verdwaalden (bijna) .


Ik dwaal af van mijn onderwerp. Iedereen die dit leest wil ik oproepen om mijn zus op 17 dec te laten weten dat ze nu bij de club van SARA'S hoort. Voor die Stadtenaars die het niet weten, ze woont op de

A. van Puttenstraat 14.

4 opmerkingen:

Ancilla zei

Janneke,

Zal zij je dit in dank afnemen??
Je zus kan echt niet meer ongestoord door de Stadt lopen. Ze is in een klap een BS-er geworden :)
Heeft je zus ook een naam Janny, dat vergeet je helemaal te vermelden.

Tot morgen,
doei doei!

Janny zei

Ancje

Ja, mijn zus heeft een naam, welke dat vertel ik je morgen wel. Alle echte Stadtenaars weten hoe mijn zus heet....het is een dorp Ancje en daar weten ze alles van elkaar!

Anoniem zei

Kon je geen mooiere foto van m'n ma vinden ;)

Janny zei

Jeroen

Sorry, ze wordt tenslotte 50
Groetje