zondag 17 juni 2007

4x Gefeliciteerd !

Het was vandaag een 4 dubbel feest aan de Aleid van Puttenstraat in Stad, mijn nichtjes (of zijn het inmiddels nichten) Eveline en Marjolein werden vandaag 16 jaar = 2x gefeliciteerd. Niet alleen dat, ze zijn ook beiden geslaagd voor hun VMBO en nu startklaar voor hun vervolgopleiding = nogeens 2x gefeliciteerd. Het was de gehele dag feest in huize Maliepaard, ik rekende het al voor, 4x gefeliciteerd ! Enne de Stadse vlag hing uit, dat was echt niet gedaan voor deze foto's, hij hing er gewoon toen we 's middags aankwamen voor de felicitaties. Twee vlaggen met twee tassen, de Nederlandse rood wit blauw vlag en de bekende Stadse geel rood vlag. Enne....wat ik nou zo knap vind, beiden haalden ze een 9 voor WISKUNDE, echte exacte meiden dus ! Hier ben ik dus jaloers op, ooit wilde ik psychologie gaan studeren en daar had ik wiskunde voor nodig, ik ging dus een spoedcursus wiskunde doen en kwam niet hoger dan het cijfer 3. Met deelverzamelingen kon je nog net bij me aankomen maar zodra het niet meer rekenkundig te beredeneren was ging het bij mij mis. Achteraf denk ik dat het in de psychologie ook zo is, je kan het begrijpen zolang het te beredeneren is maar alles daarbuiten gaat boven mijn pet. Gelukkig heb ik nu 2 wiskundig sterke nichten....ze hebben het bewezen! Stadtenaren let op want hieruit kan zich nog veel ontwikkelen !
Janny

2 opmerkingen:

Ancilla zei

Beste Eveline en Marjolein (en tante Janneke natuurlijk!) van harte gefeliciteerd, niet één keer maar ook vier keer natuurlijk!

Groetjes,
Ancilla uit Leidschendam

* Psychologie Janneke? Nog nooit van gehoord!

Anoniem zei

dankjewel :D

groetjes,
Marjolein en Eveline