zondag 10 juni 2007

We zijn er weer !



We zijn er weer!


Mijn zus en ik zijn er een weekje tussenuit geweest.






Vier Stadse voeten hebben gelopen in Luxemburg.


Welke voeten zijn van mij en welke van mijn zus?


Het water is het meer van Echternach. Het is raar maar waar, water weten we altijd te vinden, een beekje een rivier of een meer, het is ons om het even, onze wandelschoenen en sokken gaan uit en wij gaan te water. Het zit blijkbaar in onze genen !


Een beekje is koel en helder en dat vinden de

voeten na een flinke wandeltocht .... geweldig !

Het beekje wat uitverkoren was om onze voeten te voelen was in het Muhlerthal, het beekje zal er nog lang over kabbelen want wij denken dat er weinig Stadtenaren zullen zijn die dit ijskoude water zullen doorstaan en daarna vrolijk verder wandelen.

We hebben een fijne zusjesweek gehad......wel vreemd, we hebben het helemaal niet over Stad gehad !

Janny

2 opmerkingen:

Ancilla zei

Ik gok:

De bovenste foto het rechtse stel voeten.
Onderste foto, de linkervoet, zonder zwarte klosjes aan de broek.
En .. en .. en ..???

Welkom terug in Blog-land!
Goed om te lezen dat jullie het goed gehad hebben!

x

Janny zei

Ancje

Je hebt het helemaal goed en dat terwijl ik je nog nooit mijn blote voeten heb laten zien want ik heb altijd sokken aan !!!!