woensdag 5 september 2007

Het blijft in de familie

Dit vind ik nou echt uniek! Op de Stadse dag was het oude postkantoor op de Voorstraat weer in ere hersteld, inclusief de oude postbode die het oude stempel nog hanteerde. Hoe krijgen die Stadtenaars het voor elkaar om TNT post zover te krijgen een eigen postzegel uit te geven? Natuurlijk kocht ik een velletje voor 7,50 eurootjes, dat is dus 3,10 eurootjes winst voor....weet ik veel? Waarom kocht ik ze eigenlijk? Ik verzamel die dingen niet, ik plak ze hooguit op een kaartje naar mijn vrienden en fam., misschien wel terug naar Stad aan 't Haringvliet. Ik wil ze eigenlijk alleen maar fotograferen om op mijn weblog te zetten.
Het was dan ook zeer welkom en misschien moest het wel zo zijn, dat de broer van mijn schoonzus, die diezelfde dag haar verjaardag vierde, op het verjaardagsfeestje liet blijken hoe jammer hij (Nico) het vond dat hij de zegels niet had want hij verzameld of spaart ze. Ik verkoop ze dus na het nemen van de foto weer door aan de broer van de vrouw van mijn broer. Van mijn nicht (is de dochter van mijn broer wiens vrouw jarig was en de zus van Nico is) kreeg hij er ook nog een gestempelde eerste dags enveloppe bij. Zo zie je, het blijft allemaal weer in de familie!

1 opmerking:

Anoniem zei

En nu ben ik je helemaal kwijt.
Kan je geen stamboom tekenen met alle namen erop? Heel Stadt is op de een of andere manier familie van elkaar. Ik begrijp er geen sikkepit meer van.

Volgens mij kunnen jij en ik ook via TNT post een eigen ontwerp laten drukken, bijvoorbeeld een foto van je nieuwe auto ofzo. Als je echt geintreseerd bent Janneke, een foto van jezelf op een velletje van tien?

Gezellige dag vandaag en ik zie je morgen weer.
Groetjes,
Ancil.