maandag 3 september 2007

Hij hielp mij 30 jaar geleden......

't Is toch niet te geloven, de man oftewel 'dorpsgek'
op de foto hielp mij 30 jaar geleden bij het op de wereld zetten van mijn jongste zoon!
Op de Stadse dag trof ik hem in deze outfit en kon ik niet meer uitbrengen dan; "Ach, ieder dorp heeft immers zijn dorpsgek". Maar dat nou juist de arts die mij hielp bij het op de wereld zetten van mijn jongste kind zich als dorpsgek gaat profieleren daar heb ik toch wel een beetje moeite mee. Ik had altijd veel respect voor deze man maar nu........., ik weet het niet meer, of begrijp ik het niet meer? In ieder geval ik was blij dat het gerecht zegevierde toen hij 's avonds opgepakt werd en voor de Stadse rechtbank gebracht werd. Zo zie je maar, het recht zal zegevieren zelfs voor de dorpsgek!

1 opmerking:

Ancilla zei

Waar zouden ze jou voor gestrikt hebben als je nog steeds in Stadt zou hebben gewoond? Ik kan wel wat bedenken geloof ik ....
Florence Nightingale?

Op je lijf geschreven!

Ghegheghe

Doei Janneke, tot morgen.