zaterdag 1 september 2007

Vandaag de Stadse dag bezocht...

Vandaag (1 sept.) de Stadse dag bezocht, het deed mij herinneren aan de zaterdag - avonden van zo'n 40 jaar geleden. De gezellige drukte op de Voorstraat had je in die tijd, de jaren 60 elke zaterdagavond, de jeugd paradeerde om elkaar te ontmoeten. Op de Stadse dag was het voor mij weer eens een keer paraderen om elkaar te ontmoeten! Als oud Stadtenaar blijft het leuk om weer oude bekende mensen te ontmoeten en te spreken, zo sprak ik verschillende fans van mijn blog, dat geeft weer moed om door te gaan met schrijven. Ik heb dan ook weer wat inspiratie gekregen en zal de komende dagen wat voorvalletjes van mijn Stadse dag weergeven op mijn blog.
P.S. De man met oranje jack, rechts op de foto is Jaap van tante Jo.

1 opmerking:

Ancilla zei

Gezellig dat ik je meer ga lezen Janneke, webloggen is echt leuk, voor jezelf en voor je lezers!

Ot Moin
Ancil