vrijdag 5 januari 2007

Foto's bij de HV 28 ???

Sadtenaars en/of andere eigenaars/
bezitters van een foto bij de HV28, ik meen het serieus!
Heeft u of iemand die u kent een foto bij de HV28, van welk jaar dan ook, ik wil hem graag van u scannen zodat ik er een leuke verzameling/collage van kan maken. Niet alleen voor mezelf maar voor u allemaal want ik ga hem natuurlijk wel op mijn weblog zetten. Stuur dus allemaal zo snel mogelijk....(ga het weekend lekker zoeken in uw oude fotoalbums want het regent toch)....uw foto bij de HV28 naar mij op. In mijn vorige stukje schreef ik over de winter van 1984/1985 maar misschien zijn er nog wel foto's van de winter van 1962/1963 want toen reed men zelfs met auto's over het Haringvliet. Ook in de winter van 1956/1957 kon men vermoed ik (maar ik was toen nog erg klein) te voet het Haringvliet op....waar zijn de ijstijden gebleven....! Enne, een foto bij een ander boei nr. is ook welkom......Enne u krijgt uw foto echt terug en als het nodig is uw portokosten ook! Nogmaals, mijn adres is; Ransuillaan 113, 2261 DB Leidschendam en voor het geval u het nog niet wist, ik heet Janny Mackloet. O ja, als u het soms makkelijker vindt om de foto bij mijn moeder te brengen dan mag dat ook maar dan duurt het een weekje langer eer u hem terug heeft. Bedankt Janny

Geen opmerkingen: