vrijdag 13 april 2007

Ik mag meedoen aan de Flakkeese Honingtest!

Bedankt Arie!
Ja, Arie van Lint vraagt of ik uitgenodigd wil worden om in het najaar mee te doen met de Flakkeese Honingtest. De Flakkeese bijen-vereniging komt in het najaar bij elkaar om zo'n 20 tal honingpotjes (de inhoud) te proeven. Natuurlijk heb ik Arie gevraagd of hij het goed vind dat ik mijn blijdschap op mijn weblog vermeld maar ik kan niet wachten. Of hij het nu goed vind of niet, ik vermeld het alvast en natuurlijk krijgen jullie mijn eenpersoonstest dan weer te lezen!!! Want een honing-liefhebber ben ik echt. Op dit moment eet ik Italiaanse kastanje-honing, een zeer aparte smaak maar heerlijk!!! Ik blijf erbij ik zou zo graag willen dat de Flakkeese Honing de allerlekkerste is want heus ik ben en blijf toch een Flakkeënaar. Wordt vervolgd.......

1 opmerking:

Ancilla zei

Janneke,

Wordt het een soort Wedden Dat?
Geblinddoekt allemaal verschillende soorten honing proeven van schoteltjes (ken je het nog van vroeger, de kinderverjaardagsfeestjes, schoteltje met peper, zout en als je het echt gek wilde maken met sambal?)met meneer Arie duimend op de achtergrond? Of draaf ik door?

*grijns*

Doei,
Ancilla.