maandag 7 mei 2007

Wij deden de -dijk






Dat we iets met water en wind hebben dat zal als
Flakkeeënaars niet zo gek zijn maar je zus overhalen om de Afsluitdijk te gaan lopen - 32 km rechdoor- dat zal iedereen niet lukken. Mij is het gelukt en we hadden nog zusjes-plezier ook, ook al zal ze dat misschien ontkennen. Zaterdag 5 mei liepen Neli en ik de Afsluitdijk, in het kader van het 75 jarig bestaan van dit grootse zeeafsluit-project. Natuurlijk hebben we iets met wind en water misschien kan ik ze nog wel zover krijgen om de Zeelandbrug te lopen en de Grevelingendam en de Haringvlietbrug. Volgens mij moet dit wel op 1 dag mogelijk wezen, 't kan tenslotte een goede training voor de Omloop zijn, want de Afsluitdijk loopt mijn zus geen 2e keer (ik trouwens ook niet) maar de Omloop probeert ze misschien dit jaar wel weer, ik heb ze er al over gehoord.

2 opmerkingen:

Ancilla zei

Goegedoanjochies!!

Janneke .... ik weet het, het is zeer aantrekkelijk maar blijf nou toch eens van die kontjes af!!

;)
Ancilla.

*Eindelijk is ze daar weer, nu niet meer zolang wegblijven van het net hoor Janneke!!

Janny zei

Ancje
Het komt omdat ik maar geen tijd kan vinden om die Kruudplaetjes te bakken. Wel schrijven en niet bakken dat wil er bij mij niet in, ik doe een beroep op mijn eigen dicipline enne ik heb die dingen toch aan jouw beloofd!