woensdag 9 mei 2007

www.hetleukstegatvannederland.nl

Doen, deze week allemaal stemmen op Stad aan het Haringvliet. Het winnende dorp krijgt een feestje van 5000 euro en dat is niet gek!
Natuurlijk heb ik gekeken, jammer dat ze zo weinig van de haven hebben laten zien, zo weining van het Haringvliet waar dit prachtige dorp toch zijn naam aan te danken heeft. Er is meer dan alleen een molen en een oude kapper. Er is een prachtige jachthaven er zijn schitterende gorzen, er zijn drie kerken, er is een schippershuis, er zijn bloembollenvelden, er is een Zeedijk, er woont een kunstschilder, er leefde een beeldjes-/schoenmaker onze Mel. Ik heb zoveel niet gezien dus allemaal stemmen want wij weten toch wat ons dorp meer waard is dan 'Droag Broad", ja ja, 'Aerpels met mosterd"

1 opmerking:

Ancilla zei

Janneke, en dan pleit je niet voor Leidschendam?
Nee, wij wonen wel leuk maar niet in een gat geloof ik, denk ik, meen ik, toch?
En hier wonen geen beroemdheden, kunstenaars, alleen maar een woordkunstenaar :)
Goed weekend en tot maandag weer, offuh ...... heb je weer inspiratie om te schrijven of beter nog, om kruudploatekes te bakken?
Ik merk het wel.
Hukkie
Ancilla.