dinsdag 20 februari 2007

Ik kan het even niet bijbenen.......

Stadtenaars, ik kan het even niet bijbenen! Het ene nieuwsbericht heb ik nog niet verwerkt of het andere is er alweer. Dynamisch is de geest van mijn geboortedorp! Op dit moment ben ik me aan het verdiepen in het plan van de Rabobank; Triple P - People, Planet en Profit, van de 40 blz. welke ik gedownload heb, heb ik er al 20 gelezen en ik ben ervan onder de indruk. Het is goed leesbaar en begrijpelijk voor Jan met de korte achternaam geschreven, het brengt een Flakkeeënaar tot inzicht, een ieder kan ik het aanbevelen.......ik kom er zeker nog op terug als ik uitgestudeerd ben.
De laatste huis aan huis verspreide nieuwsbrief al even imposant en door mij enthousiast gelezen. Toch blijf ik met grote belangstelling de voorgenomen bouw achter het oude koelhuis volgen. Er komen zelfs ZORG-APPARTEMENTEN/ZORGSTEUNPUNT. Waar een klein dorp weer groots in kan zijn, er wordt rekening gehouden met de vergrijzing.......enne ik hoor ook bij de geboortegolf van na de oorlog........enne zou ik dan toch misschien in aanmerking kunnen komen voor een zorgwoning zodat ik met mijn scootmobiel naar de Zeedijk kan om te genieten van mijn mooie Haringvliet?

1 opmerking:

Ancilla zei

Mens, dat duurt nog jaren!!
En tegen de tijd dat jij aan een scootmobiel toe bent moet je allerlei keuringen, testen en examens doorstaan. Dan vindt je het vast niet leuk meer met alle regeltjes (helm, gordels enz enz) blijf maar lekker in het Leidschendamse waar alles mag en alles kan!

Tot vrijdag, ik bel je morgen.
Is ie er trouwens al?
Groetjes
Ancilla.