dinsdag 20 maart 2007

Ik ga ze binnenkort bakken!

Veridealiseer ik de 'kruudplaetjes' van mijn moeder? Ja dus, ik vraag mijn moeder naar haar ideale kruudplaetjes recept. Ma vertelt mij, en daar gaat mijn illusie, "Dat weet ik niet meer want die dingen mislukten bij mij altijd, je kan ze bij Bienevelt onder aan 't Zandpad in Menheerse kopen". Ze is niet 1 2 3 van me af want ik herinner me dat moeder lekkere kruudplaetjes bakte. "Welnee meid, die dingen liepen bij mij altijd door het pannetje, koop ze nu maar bij Bienevelt". Dat bakker Bienevelt lekkere kruudplaetjes heeft dat weet ik al lang, als ik in Middelharnis kom neem ik ook meestal een zakje mee, echt aan te bevelen! Maar toch al is het alleen maar om mijn trouwste fan Ancilla te plezieren, ik ga ze binnenkort zelf bakken volgens de recent verworven recepten en ik laat heel de wereld er van mee genieten! Wordt dus vervolgd!

1 opmerking:

Ancilla zei

Hou ik je aan hè Janneke!
Kom maar op met die koekies, ik ben zo ondertussen wel erg nieuwsgierig naar dat lekkers!
Ik zal alvast een tupperdoosje bij je brengen, een klein bescheiden tupperdoosje hoor Janny!
Maak me gek!

Ancil.