vrijdag 8 december 2006

Alle grote dromen in één klein dorpje!

Dat's een mooi plan! Wat een idealisten wonen er op Stad, ik word steeds trotser op dat mooie dorpje aan het Haringvliet. Waar een klein dorp groots in kan zijn. Op dit moment kan er nieteens een kleine dorpswinkel blijven bestaan en is er dus totaal niets meer....maar we blijven dromen en plannen maken. Ik vind het gewoon geweldig en doe gewoon ongevraagd mee met het plannen maken. Ik weet de ideale locatie al! Op de plaats van het huidige 'Trefpunt' (is toch alvast wel verouderd). Het parkeerterrrein is eral, daar staan nu wekelijks de marktkraampjes achter het Trefpunt, een beetje opknappen en klaar is Stad. Het mooie plan "Alles in één ontmoetingsplaats", kan dan op de plaats van het huidige verenigingsgebouw 'het Trefpunt'. Persoonlijk vind ik dan wel dat we ons Medisch Centrum er ook bij moeten betrekken (dat heeft nu al een supermarkt prikbord functie), dat kan dan gewoon op de huidige plaats gehuisvest blijven. Mogelijk kunnen we dan de Oranjelaan nog ondertunnelen zodat we binnendoor naar de Super etc. kunnen. Het voordeel van deze locatie is dat deze voor de oudere Stadtenaars al vertrouwd en bekend is dus weten ze het allemaal te vinden. Nogmaals geweldig, ik kan er vannacht denk ik niet van slapen....maar goed dat ik morgen vrij ben...

2 opmerkingen:

Ancilla zei

Janneke,

wat zijn die letterkes klein .... doe er wat aan pffff .....
alleen door jou log vrees ik al dat ik aan een brilletje moet! *grijnssssssss*

Janny zei

Ancje!!!!!!!

Het ligt aan je Laptop daar is alles immers kleiner op dan op een gewone PC. Hmm.....ik moet denk ik toch op een groter lettertype overgaan want er zijn natuurlijk meer mensen met een Laptop!
Bedankt Ancilla enne....blijf kritisch!