woensdag 3 januari 2007

Ik zoek foto's genomen bij de HV 28

Winter 1984-1985
Verlangen jullie er ook naar om weer eens bij de HV 28 op de foto te kunnen? Op dit moment en met de huidige winterse temperatuur lukt dat alleen maar met een bootje en dat heb ik nog nooit gedaan. Het is gewoon hartstikke spannend om te voet over het Haringvliet te gaan en dan stil te staan bij een boei die normaal de schippers binnen de juiste geul houden, het blijft je heel je leven bij. Trouwens ook de Stadse vrienden die op de foto staan blijven je heel je leven bij. Weet u wie het zijn?.... Ik wel! Ik denk dat er veel Stadtenaars moeten zijn die een foto in hun album hebben bij de HV 28, stuur allemaal een afdrukje naar mij en ik maak er een mooie collage van, de afdrukjes krijgt u weer terug als ik ze gescand heb. Mijn adres is; Ransuillaan 113, 2261 DB Leidschendam.

5 opmerkingen:

Ancilla zei

Ik ken ze niet Janneke, maar ik heb nu wel een adres waar ik van alles kan laten scannen. Het snoertje van mijn scanner is nl kwijt en soms is dit erg lastig. Nu weet ik pas hoe vaak ik gebruik maakte van mijn scanner .....

Gezellig weekend Janneke en geen dingen doen die ook niet zou doen! Tot maandag.

Ancilla.

Janny zei

Ancje

De 2e van rechts dat ben ik, die ken je toch wel!
Goed weekend Janny

Unknown zei

Hoi Janny, hoorde vanmiddag van mijn schoondochter Margret dat we op de site staan. Leuke foto, wist alles nog, maar wie is Ancje?De namen v.l.n.r. Annemieke, Jan Willem, Fred, ??, Janny, Gerarda en Gerda.

Groeten van je jeugdvriendin

Janny zei

Hallo Gerda en Robbert...

Leuk dat jullie mijn weblog lezen. Fred heet Hessing en was van 1985 tot 1988 mijn man. Overigens, op de boei staat Jan Laurens (Jan).
Enne, Ancje dat is een collega van mij en tevens een trouwe fan van mijn weblog.

Groet
Janny

Anoniem zei

Haha das ook raar als je ziet staan Fred heet Hessing haha want mijn vader heet ook zo.
Zo zie je maar weer, meer hondjes die fikkie heten ahah.
doei doei Diana