donderdag 11 januari 2007

Wie zijn alle kinderen die ik niet (meer) ken deel 3

Bedankt, een heleboel leuke reacties heb ik ontvangen waardoor ik weer enkele klasgenoten van mijn zoons herontdekt heb.

Elbert Arensman


Jolijn Meijer



Mike Lamme



Tanja van Gurp
Een inmiddels trouwe zoeker van mij heeft nog 2 suggesties maar daar twijfel ik zelf erg aan maar misschien kan iemand anders het bevestigen - of niet-. Peter Jelier zou in de achterste rij de 4e van rechts zijn? en Pieter van Gurp in de achterste rij de 4e van links. Als iemand dit kan bevestigen of anders vermelden dan ben ik weer erg blij! Weet u wat ik vandaag het allerleukst vond? Eén van de klasgenoten op de foto heeft zelf gereageerd, ik heb hem gevraagd om iets van zichzelf te vertellen en hoop nu maar dat hij dit gaat doen.........wordt vervolgd! P.S. de klassefoto staat een paar verhaaltjes terug.
Janny


Geen opmerkingen: