woensdag 10 januari 2007

Project in voorbereiding

Op de site van Orisant Makelaardij kon ik mezelf aanmelden als ik op de hoogte gehouden wil worden over de nieuwbouwplannen achter het koelhuis! Yes, wat zie ik, inderdaad Stad aan 't Haringvliet gevarieerd
woningaanbod en seniorenappartementen. Helaas er achter staat 'in voorbereiding' Optimist dat ik ben lees ik verder;
"De ontwikkeling van nieuw projecten vraagt vaak een lange voorbereidingstijd. Wij bieden u nu reeds de mogelijkheid u (vrijblijvend) in te schrijven op projecten in voorbereiding. Immers als de verkoop (lees goed Verkoop Janny) start zijn de mooiste plekjes vaak het snelst weg. Maak kennis met onze projecten in voorbereiding". Daar houdt de informatie dan mee op. Optimist die ik ben, denk ik, er valt vast ook wel wat te huren.......echter hierover lees ik nog niets. Ik meld me dus maar aan bij Orisant, om op de hoogte gehouden te worden. Gelijk krijg ik een antwoordt, keurig netjes; "Op dit moment hebben wij nog geen informatie beschikbaar over de nieuwbouwwoningen te Stad aan 't Haringvliet. Uw gegevens hebben wij echter opgenomen in ons bestand. Zodra wij in het bezit zijn van brochuremateriaal, zullen wij u automatisch aanschrijven". Optimist die ik ben, denk ik, zo, ik zit op de 1e rang en krijg straks als 1e alle info en dan kies ik het mooiste senioren appartement op het mooiste plekje. Ik weet nu alleen nog niet of ik dan voor mijn moeder zal kiezen of misschien wel voor mezelf, hangt er maar vanaf hoelang het duurt!

2 opmerkingen:

Ancilla zei

Janneke?????
Lees ik dat goed, zou jij Leidschendam in kunnen ruilen voor Stadt?? ... owh ... en je woont zo mooi!

Dit moet ik even verwerken geloof ik.

We hebben het er nog wel over.

Greetzzzz,
Ancilla.

Janny zei

Ancje,

Goed lezen, hangt er maar vanaf hoe lang het duurt! Ik doe een poging om die projectontwikkelaars wat op te jagen...ik hoop dat ze mijn stukjes ook lezen! Zodat misschien toch mijn moeder nog zo'n prachtig seniorenappartement kan bewonen.