woensdag 24 januari 2007

Wie loopt er met mij mee tijdens de 50ste FLUZI ?

Hier is hij dan, de medaille van de FLUZI wandeltocht uit 1964. Zelf verbaasd het me dat ik dat ding na al mijn omzwervingen nog heb, het lintje is inmiddels wel al los van de medaille maar voor de foto kon ik het keurig boven elkaar leggen. Op de achterkant heb ik ooit zelf het getal 15 ingekrast wat betekent dat ik toen 15 km gelopen heb voor deze nu bijzondere medaille. Of misschien heb ik wel veel meer gelopen en dat het betekent dat ik toen 15 jaar was, ik zou het echt niet meer weten. Na de foto heb ik hem weer veilig opgeborgen.....en toen dacht ik; "Wat zal mijn nageslacht hiermee doen?". Nu ik dit opschrijf denk ik; "Raar, dat ik zo ga denken, vast een teken van het ouder worden!".

Als nu alle Stadtenaars die nog zo'n medaille hebben mij dit laten weten, dan ga ik een reünie - wandeltocht op Flakkee organiseren en die lopen we dan met z'n allen na 50 jaar FLUZI in het jaar 2014

2 opmerkingen:

Ancilla zei

En dat is niet voor introducees neem ik aan? Ach ik heb niet voor niets een rijbewijs, ik zal dan wel als bezemwagen fungeren.
2014 ... jee hoe oud ben ik dan?

Trust Janneke tot morgen.
Ancil.

Janny zei

Lieve Ancje
Wat ben ik weer blij met jou! De wandelaars zijn in 2014 allemaal rond de 65 jaar en jij bent zo'n 10 jaar jonger. Als bezemwagen ben je dus heel erg welkom. Ik hou je eraan want zoals het er tot nu toe uitziet loop ik hem alleen!
Bedankt mijn trouwe fan,je wordt als je niet uitkijkt misschien ooit een Stadtenaar (op vakantie misschien) Janny