zondag 14 januari 2007

Ja, de bouw dat heeft hij van zijn Stadse opa.

Vandaag Jan Laurens zijn baby/jeugd-fotoboek teruggebracht. Trots liet ik hem zien hoe ik het gerestaureerd heb, alle foto's die in de loop der jaren losgelaten waren heb ik weer netjes ingeplakt. Bij de klassefoto van de Albert Schweitzerschool heb ik een lijstje gevoegd met alle namen van de klasgenoten (op 2 na). Het zegt hem niets, hij kent of herkent niemand! Ik heb mijn best gedaan om hem wat Stads gevoel bij te brengen maar het zit er niet in. Ik vertelde hem dat Renee Holleman een wereldreiziger is en nu in Dubai zit...het zei hem niets. Mij deed het veel, alle leuke reacties op de laatste klassefoto van mijn jongste zoon op Stad aan 't Haringvliet. Mijn jongste zoon woont in Rotterdam op het Noordereiland midden in de Maas. Morgen begint hij op het Stadskantoor van Leidschendam-Voorburg aan een nieuwe baan bij woningbouwtoezicht van de gemeente. Grappig, ik woon in Leidschendam en de bouw, ja, dat heeft hij van zijn Stadse opa!

1 opmerking:

Ancilla zei

Gezellig Janneke, je kind in de buurt! Dat wordt gezellig in de Volle Maan. Reserveer maar alvast :)

Hoe was het eten?

Groetjes
Ancilla.