woensdag 29 november 2006

Gelukkig, de volkstuinen gered!

Hevig geïnterresseerd lees ik het nieuws betreffende het plan over de recreatiewoningen achter de Zeedijk op de hoogte van het strandje. Het eerste wat ik denk is... en de volkstuintjes dan... het zal toch niet waar zijn...Dus ik vergroot de animatie luchtfoto nogeens en nogeens en gelukkig, de volkstuinen liggen er nog Pffffffffffff....
Ja, ik ben zelf een enorme volkstuin liefhebber geworden. Wonen doe ik in een stedelijk appartement, in het drukke gewoel van de Randstad maar in mijn vrije tijd ben ik aan het zaaien en oogsten en natuurlijk in deze tijd van het jaar aan het spitten. Overal waar ik kom zie ik volkstuinen, ik bestudeer ze en in gedachten vergelijk ik ze met mijn eigen tuin. Ik dwaal af, het ging over de plannen voor de Stadse recreatiewoningen. Geweldig, wanneer zijn ze klaar? Toch wel rond 2014, want dan ben ik als de pensioen gerechtigde leeftijd niet omhoog gaat gepensioneerd. Kan ik alvast een huisje reserveren om te huren tegen een gereduceerde prijs voor oud Stadtenaren? Toch wel mooi in combinatie met het Havenplan, enne.....ik wil wel overal kunnen komen met mijn scootmobiel, daar houden jullie toch ook wel rekening mee hè?
Janny

Geen opmerkingen: