vrijdag 17 november 2006

Sinterklaas anno 1980

Sinterklaas Kapoentje.....


Op de kleuterschool - toen nog prinses Marijke- in de klas van juffrouw van Dijk kwam Sinterklaas natuurlijk ook!
De foto hiernaast is het bewijs, ook al toont hij nu grijs. Als u met uw cursor op de foto gaat staan en aanklikt, ja heus dan verschijnt hij.... de GOED HEILIG MAN en wie staat er bij hem, onze kleine ........(het rijmt, en ook hij is nu een oud stadtenaar)
Als u onder dit raadsel naast comments het envelopje aanklikt dan kunt u me daar antwoorden en misschien verrast Sinterklaas u dan want hij komt morgen immers ook op Stad an!
Janny

2 opmerkingen:

Ancilla zei

Ik weet het niet .... maar dan ben ik natuurlijk geen Stadtenaar. Ik ben wel erg benieuwd!
Ik heb vast niet gewonnen ... :)
Ancilla.

Janny zei

Ancje

Eigenlijk heb je gewonnen want je hebt tenminste gereageerd. De Stadtenaren willen blijkbaar niet weten wie dit is. Ik zal een tipje van de sluier oplichten. Het is een oud Stadtenaar die nog vrijwel dagelijks op Stad te vinden is. Hij is nu 30 jaar en woont in Middelharnis, meer HINTS geef ik nog niet. De prijsvraag geldt tot en met 5 dec. Groet Janny